Osman

Överlevde dag tva i skolan. UNTZ. Dock har vi bara gatt igenom samma saker idag igen, dvs civilstand. Säkert bara för att man ska kunna fylla i blanketter.
Min favvo i klassen är OSMAN, aus der Türkei. Han är lite rund om magen, bara lite, har har som en Monchichi apa och lite platt ansikte. Han är som en stor teddybjörn. Han är gift, men inga barn sa jag sa det att det kanske är dags snart, han blir ju trots allt inte yngre (tick tock, tick tock).
Sen kommer nog frau Aslami fran Iran. Tror inte att det inte är nagon i klassrummet som inte säger Guten Morgen när hon kommer in. Vilken pondus!!
Shafaru fran palestina är ganska rolig. Han kan inte sa mycket tyska, sa vi satt och ssvor pa arabiska de sista 10 minutrarna. *Rockstar*. Han är inte heller helt 100 % pa hur han stavar sitt efternamn. Skön kille.

I övrigt har jag märkt en del saker med Tyskland, hittills:
  • Allt kött är sa blekt. Driver inte när jag säger att det är närmre vitt än rosa. Ganska äckligt.
  • ÖKO-test är populärt. Det är typ en oberoende test-organisation som testar och sätter betyg pa ALLT. Blek skinska, curry-ketchup, bilstolar, ugnsrengöring, YOU NAME IT!
  • Alla älskar Sverige. He he he. *svenskt drinkluder*
Nu ska jag aterga till det jag brukar göra när Henke är pa jobbet, lyssna pa Whitney Houston eller Mariah Carey.
Ska försöka fixa lite bilder till imorgon. Walla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0