Hamburg

Kom nyss hem fran första dagen i skolan. hamburger Volkshochschule. integration programme. He he he...
Jag var ensam svensk (det gör mig unik och cool). Bjöd en tjej fran Peru pa köttbullar, bara för att VERKLIGEN vara säker pa att hon inte skulle glömma att jag är svensk. (Lite för att behalla min coola status som enda svensk ocksa).

Lyckligtvis sa är jag inte yngst, vilket gör att jag kanske kan ha ett socialt liv här ända *ler*. Dock suger det ju att alla har varit här i minst nagra manader, men jag nickar och ler. Kan vara sa att jag gatt med pa att sex med en massa tyskar *hoppas*

Naejj. Nu ska jag utforska den stad som är min hemstad, under ett antal veckor (till att börja med...), med en joggingtur. Ska försöka ta lite bilder ocksa.

Kommentarer
Postat av: SOFIA (även kallad lenita)

kan du jogga?

2010-11-08 @ 16:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0